Defect of beschadigd artikel bij aankomst
Tijdens het verzendtraject kan een product beschadigen en soms zal een product vrijwel direct niet werken. Wij zullen er alles aan doen om je te helpen.
Beschadigd doos
Indien je bij aankomst ziet, dat de doos beschadigd is, dan raden het volgende aan:
- Lichte schade: laat dit aantekenen bij de chauffeur
- Zware schade: weiger de zending als je denkt, dat het product in de doos ook beschadigd is; zo niet, laat dit aantekenen bij de chauffeur
DOA (Dead on Arrival) / Product werkt niet
Indien vrijwel direct na aankomst blijkt, dat het artikel niet werkt, dan spreken we wel van een DOA. We kunnen het volgende voor je betekenen:
- als consument kan je gebruik maken van je herroepingsrecht
- veel fabrikanten hebben een DOA procedure, waarbij het product vervangen kan worden door een ander; neem het product niet in gebruik en doe alles terug in de doos, zoals je dat ontvangen hebt; neem contact op met ons of met de fabrikant
- als het product moeilijk te krijgen is, kan je natuurlijk ook kiezen voor een reparatie